About this blog

“Indahnya perkenalan jika bersulamkan keikhlasan, moleknya persahabatan andai setia yang dipertaruhkan dan untungnya bercinta jika kekal selamanya”

music


Powered by Blogger.
RSS

CinTa iTu


CiNta itu….
ketiKa aku salah..
dia seLaLU memaafkaN ku..

ketIka aku maraH…
dia seLaLu tersenYum untukKu,,


keTika aku sAkit,,
dia seLaLu beriKan yg terbAik untuKKU…

ketiKa aku perGi,,
dia masiH menantikan ku,,

dan ketika hatiku hambar menyintainya…..
CintanYa masiH  ada untukku…

kerana….
diaLah cinta itu
dialah yang TeRbaik UntukKu…….!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sunday, November 4, 2012

CinTa iTu


CiNta itu….
ketiKa aku salah..
dia seLaLU memaafkaN ku..

ketIka aku maraH…
dia seLaLu tersenYum untukKu,,


keTika aku sAkit,,
dia seLaLu beriKan yg terbAik untuKKU…

ketiKa aku perGi,,
dia masiH menantikan ku,,

dan ketika hatiku hambar menyintainya…..
CintanYa masiH  ada untukku…

kerana….
diaLah cinta itu
dialah yang TeRbaik UntukKu…….!!!!